hihi can i be a converse girl?

Tycker det är så snyggt med vita converse på andra tjejer, men jag är lite skeptiskt till att
använda dem själv, har ett par höga svarta och röda låga, nu vill jag ha ett par vita såklart.
De är så snygga och passar till allt. Det stora problemet är, ska jag köpa ett par bra för 699 kr eller
ska jag välja en billig variant från skopunkten som kostar cirka 300-400 kr.

Enligt mig och andra så är det bättre att köpa dem från typ stadium eller scorett, som kostar på sig lite
dessa är de som håller sig längre och har bra kvalitet på skorna. Min erfarenhet från skopunkten och dinsko är att skorna jag köpt där alltid håller sig 2-3 veckor sen börjar problemen uppstå, klackarna är redan slitna, de blir för stora, töjer ut sig för mycket, och deras converse lämnar några luftluckor, det är liksom inte bra passform på dem.

Dessa vill jag köpa, från stadium och de har inte för smal band runt om och inte för tjockt, de är precis lagom.
Märke Fred Perry

Visst är dem snygga...???

Ska försöka gå dit och pröva dem i veckan, och jag kan ju köpa dem för pengar som
jag fick av mamma i present när jag fyllde år, fyllde by the way år i måndas :D

Jag kommer nog köpa dem :D
men vill ju spara pengarna också... men vet inte till vad ännu, vill så gärna ha conversen nu!!!
Vad ska jag göra....???

//
GIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback