Första träningspasset avklarad!

Gick och tränade idag i 1 1/2 timma, har ju inte tränat på 2 månader och nu HAR jag äntligen kommit igång igen!
Det känns skönt och bra. Jag blev motiverad av en vän som också börjat träna.
Hennes råd var: Tänk på känslan efter träning, och att ta en dusch och basta, då kommer du vilja gå tillbaka varje dag!

Och idag tog jag mig till gymmet, blev mest kondition och lite styrketräning. Men jag märkte hur dålig min kondition har blivit, så nu attans ska det bli mer träning, fast det är vinter, kallt och mörkt! Det är då man ska passa på att röra sig mycket!

Ska laga mat lite senare, men jag måste börja plugga nu!!!

Ha en trevlig dag läsare!

G.i.A


Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig du är... själv vill jag så gärna börja träna men man måste tydligen vänta 6 veckor innan man kan börja :(

2010-12-13 @ 21:59:45
URL: http://www.miccawhite.blogspot.com/
Postat av: Gia

Ja jag kände mig jättedukig, 4 pass förra veckan, men nu är jag sjuk och kunde inte träna alls. :(

Juste det måste man göra, det fick min svägerska också göra, hon ville börja direkt och förstod inte varför hon skulle vänta, hennes första barn, men nu vet hon :D

2010-12-18 @ 17:16:23
URL: http://mavicicek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback