om två timmar...

Har jag äntligen ledigt från jobbet i 6 dagar, men då är det intensivt pluggande inför en tenta den 7 januari.
Har inte börjat tenta plugga än därför måste det ske en effektiv intensiv pluggande, oh my gooosh men men jag klarar det nog! Till våren blir det sociologi C och då får jag läsa metod kurs och sen skriva uppsats. Det ska bli kul att välja ämne att skriva om inom sociologi, har alltid haft det som intresse, att jobba med barn och ungdomar men intresset för mode, styling och frsör har alltid varit en hobby och jag har lärt mig en hel del över åren. Men visst kan man ha flera intressen, right?

Ja idag vaknade jag 04.30 för att åka till jobbet. Jag skulle börja 06.00 så jag åker med bussen från centralstation vid fem tiden. När jag väl kommer till loungen på F-piren så ser jag att något inte stämmer!
På dörren står det att vår öppet tid är 05.45! MY GOOOOSH är jag sen eller??? Vad gör jag, hjälp!!!! Ringer till andra loungen och kollegan berättar att det har blivit fel i mitt schema säkert. Så jag ringer my boss och frågar och han skulle kolla upp det. Så vi får se vad som händer. Tog emot kunderna i mina vardagskläder och bad om ursäkt och förklarade, så inga sura miner haha, men jag väntar på samtalet ändå. Jag har jobbat här i snart 2 månader, snart får jag nog kläm på allt.

Det har varit en lungn lördagsmorgon och när jag slutar ska jag hem och vila och sen plugga lite. Ska nog se om syrran eller någon vän vill hitta på något kul på kvällen så jag inte blir soffsittandes framför tv:n.

Så min helg består av plugg och hela nästa vecka tills på fredag då det är dags för jobb igen.

En läsare vill gärna se fler bilder, antagligen på mig och min vardag men jag är lite skeptisk till det än. MEN det är något jag ska fundera över. Hjälp mig gärna och kom med kommentarer angående uppladdning av personliga bilder på blogg.

Nu ska jag jobba lite men vi hörs nog snart igen :D

Peace OUT!

G.i.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback