Love Starbucks

Köpte en termos mugg från starbucks idag på arlanda, den enda som finns i Sverige.
För ett år sedan köpte jag två när jag var i Kina, men då var båda av hård plast och då hålls inte kaffet varmt länge. Jag ska berätta om min resa till Kina snart, i stora drag.

Men jag köpte som sagt en termos mugg idag för 239, som är röd och vit med snöflingor på det röda, ska ta en bild hemma sedan och så får ni se. Den är iallafall bättre atrt hålla värmen, det är stål inuti, till skillnad från min andra. Borde ha tänkt på det i Kina men men....

Kaffet fick jag på köpet, det GILLAR vi. Men det var nog för att jag frågade om det var personalrabatt, för vi på arlanda har 10% rabatt på det mesta i butikerna här på arlanda. Men inte allt, och på en butik i skycity har vi 20 % personalrabatt, men där har jag inte vart ännu. Måste jobba mer och tjäna lite mer innan jag handlar där, har ju bara jobbat här i en ca en månad.

Idag jobbar jag i loungen igen, hoppade in för en kollega som anmälde sig sjuk. Jobbar imorgon med.

Ska jobba nu...
Peace out!



Sturbucks- Im lovin it! :D

G.iA


Kommentarer
Postat av: t

God morgon! :)

Händer till helgen?

Hoppas du får en trevlig helg iallafall :)

Kramar!

2010-12-03 @ 08:34:01
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahah.. ja det är nog babyboomens fel... Shit för ett år sen trodde jag aldrig att jag skulle ha barn men men...



Gillar din blogg med, kommer att följa den men skulle vilja se lite mer bilder.



Kul med personallrabatt... sånt älskar vi ;)



Kram

2010-12-03 @ 12:55:41
URL: http://www.miccawhite.blogspot.com/
Postat av: Mavi Cicek

Tack terese, i helgen eller idag jobbar jag. Sen blir det plugg inte så kul men thats life. Själv?



Hoppas du oxå har en fin helg :D



Anna- ja jag kan nästan tänka mig det.

JAg kommer lägga fler bilder på annat, men just nu vet inte jag om jag vill lägga bilder på mig själv...känns lite småläskigt :P

2010-12-04 @ 10:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback